კრიტერიუმები
|
1-4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
ექსპერიმენტის ჩატარება
|
ხელსაწყოებს ჩამოთვლის, მაგრამ ცდის მსვლელობას ვერ აღწერს
|
ცდის მსვლელობას აღწერს ,მაგრამ უჭირს თანმიმდევრობის დაცვა.
|
ცდის მსვლელობის აღწერისას იცავს თანმიმდევრობას ,მაგრამ უჭირს მოქმედებების
ლოგიკური დაკავშირება
|
თანმიმდევრულად აღწერს ცდას, მოქმედებებს ლოგიკურად აკავშირებს ,იცავს
უსაფრთხოების წესებს.
|
ყოველდღიურობასთან კავშირი
|
ვერ მოყავს მაგალითები ყოველდღიური ცხოვრებიდან
|
მოყავს მაგალითები ყოველდღიური ცხოვრებიდან, მაგრამ ვერ აკავშირებს ლოგიკურად
|
ყოველდღიური ცხოვრებიდან მოყვანილ მაგალითებს უმეტესად აკავშირებს ლოგიკურად
|
მკაფიოდ და გამართულად აკავშირებს შეძენილ ცოდნას ყოველდღიურ ცხოვრებასთან
|
პრეზენტაციის უნარი
|
თხრობა ბუნდოვანია,
ვერ პასუხობს დასმულ კითხვებს
|
საკითხი ნაწილობრივ არის წარმოდგენილი, ვერ აყალიბებს პრობლემას, არადამაჯერებლად
პასუხობს კითხვებს
|
საკითხი ამომწურავად არის წარმოდგენილი, პრობლემა ნაწილობრივ არის ჩამოყალიბებული.
კითხვებს უმეტესად პასუხობს დამაჯერებლად.
|
საკითხი ამომწურავად არის წარმოდგენილი ,პრობლემა მკაფიოდ არის ჩამოყალიბებული.
დამაჯერებლად და გამართულად პასუხობს დასმულ კითხვებს.
|
შეფასების სქემა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий