შეფასების სქემა

კრიტერიუმები
1-4 ქულა
5-6 ქულა
7-8 ქულა

9-10 ქულა
ექსპერიმენტის ჩატარება
ხელსაწყოებს ჩამოთვლის, მაგრამ ცდის მსვლელობას ვერ აღწერს
ცდის მსვლელობას აღწერს ,მაგრამ უჭირს თანმიმდევრობის დაცვა.
ცდის მსვლელობის აღწერისას იცავს თანმიმდევრობას ,მაგრამ უჭირს მოქმედებების ლოგიკური დაკავშირება
თანმიმდევრულად აღწერს ცდას, მოქმედებებს ლოგიკურად აკავშირებს ,იცავს უსაფრთხოების წესებს.
ყოველდღიურობასთან კავშირი
ვერ მოყავს მაგალითები ყოველდღიური ცხოვრებიდან
მოყავს მაგალითები ყოველდღიური ცხოვრებიდან, მაგრამ ვერ აკავშირებს ლოგიკურად
ყოველდღიური ცხოვრებიდან მოყვანილ მაგალითებს უმეტესად აკავშირებს ლოგიკურად
მკაფიოდ და გამართულად აკავშირებს შეძენილ ცოდნას ყოველდღიურ ცხოვრებასთან
პრეზენტაციის უნარი
თხრობა ბუნდოვანია, 
ვერ პასუხობს დასმულ კითხვებს
საკითხი ნაწილობრივ არის წარმოდგენილი, ვერ აყალიბებს პრობლემას, არადამაჯერებლად პასუხობს კითხვებს
საკითხი ამომწურავად არის წარმოდგენილი, პრობლემა ნაწილობრივ არის ჩამოყალიბებული. კითხვებს უმეტესად პასუხობს დამაჯერებლად.
საკითხი ამომწურავად არის წარმოდგენილი ,პრობლემა მკაფიოდ არის ჩამოყალიბებული. დამაჯერებლად და გამართულად პასუხობს დასმულ კითხვებს.

Комментариев нет:

Отправить комментарий