პროექტის სახელწოდება:
პროექტის მთავარი იდეა (თემა): ამ პროექტში მოსწავლეები
გაეცნობიან ენერგიის მიღების გზებს , ელექტროსადგურების
მუშაობის პრინციპებს ,ენერგიის გარდაქმნის სახეებს.
პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები მოიძიებენ
მასალებს ელექტროსადგურების შესახებ, განასხვავებენ ჰიდრო-, თბო- და ა. შ. ელექტროსადგურებს,
გაერკვევიან მათი მუშაობის პრინციპებში, გაიღრმავებენ ცოდნას ენერგიის გარდაქმნის გზების
შესახებ. მოძიებულ მასალას წარმოადგენენ ელექტრონული პრეზენტაციის სახით;
პროექტის მიზანი:
·
მოსწავლეები გაიუმჯობესებენ
კვლევა-ძიების უნარ-ჩვევებს;
·
ისწავლიან ელექტროსადგურების
სახეებს და მათ დანიშნულებას;
·
მოიძიებს და აანალიზებს შესაბამის ინფორმაციას;
მონაწილეთა ასაკი: 15-17 წელი
ვადები/ ხანგრძლივობა: 3-4 კვირა;
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას:
ელექტრონული პრეზენტაცია, კედლის გაზეთი, სადემონსტრაციო სქემები
პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
ტექნიკური ლიტერატურა, ფოტოაპარატი, ინტერნეტი
პროექტის მსვლელობა:
1. მოსწავლეებთან ერთად ვირჩევთ თემას
2. მოსწავლეები დაყოფიან ჯგუფებად, გადაინაწილებენ მოვალეობებს,
აირჩევენ ჯგუფის ლიდერს.
3. ჯგუფები შეადგენენ გეგმას, გაწერენ დროში, გაანაწილებენ ვინ, რას და როდის გააკეთებს.
4. მოვაწყობთ ექსკურსიას ადგილობრივ ჰესებზე - ბჟუჟჰესზე
და აჭჰესზე
5. თითოეული ჯგუფი მოიძიებს ინფორმაციას სხვადასხვა
სახის ელექტროსადგურების შესახებ და მოამზადებს ელექტრონულ პრეზენტაციას.
6. მოძიებული მასალების საფუძველზე მოამზადებენ კედლის
გაზეთს.
7. მოსწავლეთა შეფასება:
თარიღი:
|
კვლევითი
|
პროექტი
|
|||||||||
მოსწავლე
|
შეფასების
კრიტერიუმები
|
||||||||||
პროექტის მიზანი
|
კვლევის გეგმის შემუშავება
|
საკითხთან დაკავშირებული ინფორმაციის მოძიება
|
კვლევის ჩატარება
|
მონაცემების აღრიცხვა
|
ანალიზი და დასკვნის გაკეთება
|
პრეზენტაცია
|
ქულათა მაქსიმალური
რაოდენობა
|
||||
0-1
|
0-1
|
0-1
|
0-2
|
0-1
|
0-2
|
0-2
|
10
|
||||
1.
|
|||||||||||
2.
|
|||||||||||
3.
|
|||||||||||
4.
|
|||||||||||
5
|
|||||||||||
6.
|
|||||||||||
7.
|
|||||||||||
საგნებთან/ საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ფიზიკა;
კვლ.XI.1.მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს კვლევის საგანი
და კვლევის ეტაპები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
განსაზღვრავს და
აყალიბებს კვლევის მიზანს;
·
განსაზღვრავს შესაბამისი ინფორმაციის მოძიების წყაროებს;
·
გამოთქვამს არგუმენტირებულ მოსაზრებას/ვარაუდს;
·
განსაზღვრავს
მონაცემების მოპოვების გზებს (მაგ., ცდით,
საველე სამუშაოს ჩატარებით, გამოკითხვით, საკითხის ირგვლივ
ლიტერატურის მოძიებით);
·
განარჩევს მუდმივ
და ცვლად (დამოკიდებულ, დამოუკიდებელ) პარამეტრებს;
·
განსაზღვრავს კვლევის
პირობებს და ჩატარების
ეტაპებს;
პროექტის ხელმძღვანელი: მზია ღლონტი
ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: mziaglonti59@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий